Hi everyone,
I’m currently creating a column chart with the ODS widgets and I encountered a problem. When I filter values and there is 1 observation displayed with a Y-value close to 1, the Y-axis rescales itself but displays floats (the values can only be integers).

I tried to set the column values as integers, but it didn’t fix the issue. I also found a way to solve it by adding <ods-chart ... step=1>, but then it displays too many numbers on the Y-axis when observations have high Y-values.

I hope that I explained my problem clearly 😀
Do you have any tips ?
Thanks in advance and best regards,
David
Auto-translation 🪄
Bonjour à tous, Je suis en train de créer un histogramme avec les widgets ODS et j'ai rencontré un problème. Lorsque je filtre des valeurs et qu'une observation est affichée avec une valeur Y proche de 1, l'axe Y se redimensionne mais affiche des flottants (les valeurs ne peuvent être que des nombres entiers). J'ai essayé de définir les valeurs des colonnes sous forme d'entiers, mais cela n'a pas résolu le problème. J'ai également trouvé un moyen de le résoudre en ajoutant , mais il affiche ensuite trop de nombres sur l'axe Y lorsque les observations ont des valeurs Y élevées. J'espère avoir expliqué clairement mon problème 😀Avez-vous des conseils ? Merci d'avance et meilleures salutations, David